En dag i soffan



Vår dag har verkligen inte
varit spännande. Vi, eller jag och Magnus, är fortfarande sjuka, Mait har som jag skrev tidigare kryat på sig. Dagen har spenderats i soffan/sängen om vart annat. Jag har faktiskt orkat bada ( !) vilket gav mig lite energ, så efter mycket om och men tog jag och Vilde en promenad till ICA. Strax efter att vi kommit hem kom kusin Kristin och tog med Vilde på en långpromenad för andra dagen i rad. Tusen tack Kristin du räddar mitt dåliga samvete!  Nu har vi inlett kvällens filmmaraton med en gammal "klassiker" från när vi var små 1941 - Ursäkta var är Hollywood. Krigskomedi av Steven Spielberg från 1979. Dock verkar det bara vara jag som följer filmen för resten av familjen ser ut så här i nuläget... =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0