God morgon SOMMAR


Nu får jag skriva sommar för i och med att Juni gör sitt intåg så är det SOMMAR. I alla fall räknar jag Juni till den första sommarmånaden, gör inte ni? Magnus satte ord på mina känslor för några minuter sedan så gott som jag sovit de sista två nätterna har jag inte sovit på hela året, det är så rätt för just så är det. De sista två nätterna har varit helt underbara. Maitan sover hur bra som helst. Hon somnar vid 20-tiden och vaknar för mat vid 07. Hon får flaskan och får sen ligga hos oss vilket gör att hon somnar om istället för att göra morgon =)

Nu blir det en promenad i den härliga solen och sen ska jag och Mait ta det lugnt här hemma, det vill säga diska och tvätta =) Någon som har förslag på middag?

Kommentarer
Postat av: Ros-Marie

God Morgon!

Sommar är matjesill och gräddfil. Varför inte en god sallad med dina delikata grönsaksbiffar! I helgen åt vi rådjursgryta med en härlig sallad. Till kaffet hade jag gjort en jordgubbstårta. Jordgubbarna kom från Belgien och smakade faktiskt jordgubbar. En citronfromage som mellanfyllning gjorde att tårtan fick en härlig syrlighet. Denna måltid intog vi med vänner för att fira L´s födelsedag. Så det är inte något vi äter till vardags precis.

Må så gott jag längtar efter er!

Kram

2010-06-01 @ 11:16:46
Postat av: sara - mamma till wilda

kycklingwok. enkelt och snabbt och GOTT

2010-06-01 @ 12:03:31
URL: http://saratilling.devote.se
Postat av: Anna J

Haha, här blir det radhusbiff;) (blodpudding mao, urk men E tycker om det och det går foooooort)



Sommar sommar sommaaaaaar!! ja nu är det sommar:)

2010-06-01 @ 12:17:27
URL: http://sensommar.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0