Så här kanske


Hårfärger är verkligen en djungel. Har surfat runt lite och hittat två nyanser jag skulle kunna tänka mig att använda. Ett lustigt sammanträffande är att en annan bloggerska har sysslat med samma sak. Har läst mina "dagliga bloggar" och i samma veva som jag skrev förra inlägget hade hon hittat sina färger redan. Ibland blir det konstiga sammanträffanden =)

Mitt hår som är helt ofärgat är lite lite mörkare än den här färgen som jag hittat hos L´Oreal


724 Kopparblond

För att få en effekt av djup och livfullhet, den som brukar dyka upp i slutet av sommaren när håret har solblekts lite ojämt skulle jag vilja uppnå de här två färgerna i slingorna. Frågan är bara vilka färger jag ska använda för att uppnå detta resultat? Färger blir inte alltid som tänkt med den grundfärg jag har.





8304 Ljus guldblond koppar


734 guldkoppar blond

Får se om och när detta projekt körs igång, men inte idag utan senare. Måste hitta någon som vill hjälpa till. Att lägga slingor på sig själv är inte det lättaste - jag har provat ;-)

Kommentarer
Postat av: Krillan

Jag hjälper gärna till :) Snygga färger! Den ljusa blir fint till slingor

2010-06-04 @ 23:39:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0