Stackars liten

Här hemma har vi för ovanlighetens skull haft en strulig natt, inte utan anledning utan Mait är tokigt förkyld. Näsan producerar mer snor än jag trodde var möjligt och hon nyser och hostar om vart annat. Det började igår kväll efter vi lagt henne, snarare när vi lagt oss själva. HOn började snörvla nått hemskt så nässugen åkte fram. Kanske en miss för hon vaknade efter många om och men och var sen tokigt pigg i en timme. När vi väl fått henne till ro efter en alvedon supp, var hon lika tät igen, men hon nös ut det så sugen slapp komma fram igen. Sen har jag inte sovit så bra resten av natten av förklarliga skäl, mamman blir på helsspänn. Jag tror att Magnus också varit det, men han sover ändå djupare än mig oavsett vad =) Nu har vi myst i vår säng sen halv sex och hon är piggare än igår men snorar fortfarande. Hon var förkyld innan påsk i flera veckor också men det var en helt annan form av förkylning för då var hon tät men ganska obrydd men nu märks det att det är JOBBIGT. Stackars liten!
















































Nu ska vi ta ett bad och sen krypa ner i soffan framför TV:n hela dagen. Sunda vanor när man är sjuk måste befästas tidigt ;-)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Stackars liten.. Neo är också förkyld.. Bättre idag än igår så det är skönt. Men det är jobbigt när dom små inte kan sova ordentligt på nätterna. Och inte får man själv sova heller =)

Hoppas Mait mår bättre snart!

Kram!

2010-06-02 @ 19:41:12
URL: http://tassandra80.bloggplatsen.se
Postat av: Moa

Bara en tanke... Eftersom Mait verkar pigg trots snor, du tror inte att det är tänder på väg?



Vet att dom kan bli jätte snoriga när tänderna ska bryta igenom..



Annars hoppas jag att hon blir frisk snart! =)



Kram

2010-06-02 @ 21:28:11
URL: http://www.metrobloggen.se/moasliv

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0