Dags för sängen


Nu ska jag sova, imorgon ska vi vara på BVC med Mait vid 09.00. Tre månaders vaccination står på schemat. Hoppas, hoppas, hoppas hon slipper feber. Fast får hon det är det inte hela världen.



Kom på att det är sällan jag visar upp surpuppan Mait, men hon finns, jag lovar =) Idag var hon sur när doktorn gjorde ultraljud på höfterna, förstår jag det han tryckte ganska hårt såg det ut som. Sen blev hon lite sur när jag gick på jobbet, hihi! Fast det som är bra med att ha ett barn med humör,  undrar vart hon fått det ifrån, är att hon blir glad lika fort igen =) Vår onge har då lätt till skratt och det är inte så att det inte smittar. Love it!



Den här Mait hoppas jag på imorgon efter vaccinationen men eftersom sprutor inte är någon favorit så kommer nog den övre bilden vara mer sanningsenlig. Men hoppas får man alltid =) Dock så vet jag att det är den nedre Mait som kommer möta oss imorgon bitti, det är det varje morgon och det är det som gör det värt att kliva upp innan 6, eller för Magnus att kliva upp innan 6, mig låter han oftast ligga kvar en timme till =)

Kommentarer
Postat av: krillan

Oj så fina bilder på lillgumman! :)

2010-03-26 @ 19:39:35
Postat av: Nina

såå glad :D

2010-03-30 @ 14:53:26
URL: http://modesida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0