Donar på


Här hemma har jag precis satt mig ner och fyller i de Tackkort som jag beställde via Libero förra veckan. I en av babybagarna vi fick på BB var det ett presentkort på 12 gratis kort med valfri bild på. Vi ( jag ) valde att göra tackkort för vi har fått presenter från höger och vänster sedan Mait kom till världen och vad är inte ett bättre sätt att säga tack på än att ge dem en fin bild på underverket? Hmm känner mig som en äkta svensson morsa när jag tänker så, alla ska tycka mitt barn är sött och alla vill självklart ha en bild på henne på kylen. Läskigt! ;-) Måste göra er som bor här i Umeå som vi träffar titt som tätt besvikna, korten räckte inte till er och jag tycker det  känns  konstigt att skicka kort på en unge ni ändå  blir tvungna att träffa i tid och otid =)


Kommentarer
Postat av: Catarina

Jag är också en så läskig svensson mamma. Men hon ÄR ju så himla söt, det måste ju alla tycka ;)

2010-03-02 @ 18:18:52
URL: http://lillawestin.blogspot.com
Postat av: Sara med Tyra & Noah

Tsss klart alla vill ha ens unge på kylen! ;)

Härligt kort du fixat ihop!

2010-03-02 @ 20:09:04
URL: http://viktigamammansvardag.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0