En riktigt dålig helg

Sen läser jag på en väns blogg att hon förlorat sin syster och jag inser att mina problem är jäkligt bannala. Så mitt i alla tårar jag fäller för mig själv just nu så kan jag inte låta bli att glädjas över den jätte fina familj jag har och de personer vi faktist har runt i kring oss som vi uppskattar så mycket. Även om det ibland kan bli jävligt fel. Det ord som slår mig är acceptans, kanske något jag måste bli bättre på..

Helgen har faktiskt bjudit på något riktigt roligt också, vännen Helena fick äntligen ut sin älskade trea, som vi har väntat på den här lilla krabaten som visade sig vara en stoooor pojk som ska heta Bastian. Grattis till hela familjen på tomtebo!

Nä nu ska jag försöka sova och hoppas på att febern ger med sig och att sömnen infinner sig så kanske livet ter sig lite ljusare imorgon. Underverket blir förövrigt hela TRE månader imorgon, det ni! =)

Kommentarer
Postat av: Josefin

Grattis Mait till fyllda tre månader! Vilken stor tjej hon börjar vara.

2010-03-28 @ 06:45:52
URL: http://josefinsblogg.wordpress.com
Postat av: Elin

Hoppas att du blir frisk snart Liw! Och hälsa underverket från oss här i Fiskis med en stoooor KRAM.

2010-03-28 @ 13:09:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0