Fucking friday

Just nu känns det som jag vaknat upp till fredagen from hell, men det löser sig nog. Dåliga dagar är tillåtna, som tur är =) Det är tur att jag har världen finaste dotter för det gör det lite lättare att kliva upp. Hon har till och emd lurat mig till skratt några gånger redan, älskade unge!
Har lite planer för dagen att realisera, ska lägga ut tradera auktioner nu på förmiddagen sen efter lunch ska jag plocka upp Ida och Bamse för en lekdejt med mig, Mait och Vilde. Vi ska prova och se om hundarna går ihop, förhoppningsvis funkar det och Vilde har skaffat sig en ny lekkamrat, gudarna ska veta att han behöver det.


Kommentarer
Postat av: Sara med Tyra & Noah

Nämen fy då, det är ju freeeedag, då ska man vara glad! Hoppas det blir bättre under dagen och att vovsingarna funkar fint ihop :)

2010-03-19 @ 08:58:36
URL: http://busungarna.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0