Fullt upp hela dagen


Barnloppisen bjöd på ett helt gäng med fynd, bilder kommer upp senare. Just nu multitaskar jag. Bandyfinal sändning från Studenternas i Uppsala, matchen står mellan Bollnäs och Hammarby. Bollnäs håller då jag på, hälsing som jag är, men tyvärr så kommer det nog bara avgöras med tur. Det snöar ju nått förbaskat där nere så bollen kan knappt rulla på isen utan att stanna. Trist när vårens andra klassiska sporthändelse ska avgöras på det sättet i de här usla förhållandena. Om ni undrar vad jag anser vara viktiga sporthändelser så är det Vasaloppet och Bandyfinalen =)

Här "uppe" har vi en solig söndag så efter loppisen blev det lunch ( tonfisksallad). Precis när vi satte oss till bords dök faster Malin upp så vi bjöd henne på mat. När vi sedan botaniserade i Maitans garderob dök Oskar upp på kaffe och tonfisksallad. Det är bra med Malin för hon förstår behovet jag har av att  visa upp mina loppis/rea/tradera  fynd åt Mait, me like! Hon hann självklart med lite lek med favorit syskonbarnet, det enda i och för sig. De har inte träffats på nästan två veckor fastän vi bor grannar, dåligt av oss alla.


Vem hinner först till tornet?


Mamma, kommer jag verkligen se ut så här när jag blir stor?

Efter de två pajasarna gått, hihi, dök Kristin upp för att göra mig, Mait och Vilde sällskap på promenad.

En SKÖNdag med andra ord!

Kommentarer
Postat av: krillan

så fin hon blev i den lilla svarta :D

2010-03-21 @ 19:32:37
URL: http://krillanitis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0