Gladare



Lilltjejen är mycket gladare och piggare nu, men det har varit en gnällig dag rakt igenom. Om hon inte har velat legat vid bröstet så har hon mest tagit kortare sovpauser och sen varit gnällig. Nu sover hon i sängen och förhoppningsvis så får hon en eller två timmars sömn så hon blir ordentligt utvilad.

jag ska passa på att sätta mig och fundera ut veckans matsedel så att Magnus kan fara i väg och handla senare. Han tvingade mer eller mindre mig att sjukanmäla mig så jag inte blir sämmre, igen. Känns inte kul för måndagar är favorit dagen på jobbet, men han har rätt, jag behöver bli frisk.

Kommentarer
Postat av: Elin Broadhall

Stackars er Liw! Vi vaknade också med en heltät tjej i sängen. Wilma fick sova på mig en stund så morgonen inte startade alltför tidigt. Jag har ju turen att själv vara pigg, hoppas nu vi klarar oss från vidare sjukdomar så vi hinner ses framöver igen. Det är så välbehövliga stunder för mig att träffa er och få lite feedback på min nya vardag.

2010-03-01 @ 19:43:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0