God Fredag ?



En av de ständiga frågorna så här på fredags morgonen är Vad kommer helgen bjuda på? Nu mera vet jag med ganska stor säkerhet att jag inte kommer behöva storstäda lägenheten på söndag förmiddag för det råkade blir spontan brakfest med efterfest till fem. Fast det är ändå lite av ett lotto vad vi har framför oss denna helg. Det är första helgen på länge som varken jag eller Magnus jobbar, yeay! Och vi bestämde ganska tidigt i veckan att försöka hålla kalendern så fri som möjligt så vi kan vara lite spontana och inte behöva känna den här tidsstressen som ändå blir när vi försöker ta oss iväg åt olika håll och kanter.
Ikväll ska vi på inflyttningsfika, Janna har "öppet" mellan 15 och 2l, vi har valt att försöka ta oss dig kring 15 tiden så vi är hemma lagom till lillan ska sova. Sen får vi se vad jag och Magnus hittar på efter 19 men jag tror nog att det blir film och snacks. Jag tycker på nått vis att vi har förtjänat det efter den här förkylda veckan vi har haft =)

Imorgon är den enda spikade aktiviteten träning, jag hoppas kunna vara så pass pigg att jag med kan träna men annars få jag och Mait pusha M när han tränar =)
På söndag ska Magnus på hockey, Björklöven möter Mora så Magnus passar på att kolla på "sitt" lag Mora när de är på besök i stan.

Nu hör jag att jollret som för en stund sedan var glatt och förnöjt övergått till mamma jag vill ha mat! N U !!!

Trevlig start på helgen kära ni!

Kommentarer
Postat av: Familjen Korb ♡ Blivande tvåbarnsmamma

Tackar.. :)

Hihi, så hur mår ni?

Mait är..

Kanske har du skrivit (har missat isf), men hur valde ni namnet, vart kommer det ifrån?

2010-03-05 @ 09:44:12
URL: http://salkert.se
Postat av: Sara med Tyra & Noah

Hoppas att ni får en supermysig helg tillsammans hela familjen!!

2010-03-05 @ 10:40:03
URL: http://viktigamammansvardag.wordpress.com
Postat av: Catarina

Nej, Alva dreglar fortfarande. Tyvärr.

Hon gillar att blåsa bubblor med munnen, smaska på sina händer och min axel när jag bär henne. Snart kommer folk att börja fundera varför jag alltid är blöt på ena axeln...

Till Lillan överväger jag haklapp.



Du får gärna läsa bloggen om Alva, det är mest foton och så. Men det kanske är kul att se eftersom de är födda samma månad. Min e-post är catarinah

(hotmail).

2010-03-05 @ 11:45:13
URL: http://ninna77.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0