God morgon LILLA världen


Jag måste bara berätta något väldigt lustigt för er. Ni vet klänningen från vurm jag fyndade igår på barnloppisen. Jag har precis fått reda på att just den klänningen ( bara tillverkad i ett ex) inhandlade min mammamaffia kompis Tella för två år sedan till sin dotter Alice, världen är liten! Så himla lustigt det var igår när jag hittade klänningen för jag kände igen den från deras hemsida, vurms alltså, men kopplade inte förens jag såg logon. Just den klänningen och en till har jag varit helt bettutade i, men de har så klart redan sålts. De/ hon gör bara ett ex av varje plagg. Kul med unika plagg men surt när man hittar de där pärlorna och någon annan hinner före. Tur det finns loppisar så jag hinner få ta del av några pärlor också =)



Nu ska jag skynda på mig själv i göramigpiggochfräsch processen och sen packa in mig och den sovande dottern i guldrun för att fara på äventyr ( lunch och lek) hos Anna ute i Västansjö. Har sagt att jag ska vara där 10 så nu gäller det att slå på en högre växel!

God morgon!

Kommentarer
Postat av: Tella

Åh vad fin hon blev i den :)

Passar perfa



Ha så trevligt på fikat. kram

2010-03-22 @ 11:08:09
URL: http://tellas.blogg.se/
Postat av: Ros-Marie

Vad fin Mait är!

Kram

2010-03-22 @ 14:25:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0