Kickstart


Idag tyckte Maitan det var lämpligt att äta vid sex tiden för att sedan köra igång med dagen. Mysigt värre att ligga och dra sig med en jollrande bebis bredvid mig, dock hade jag på känn att ligger vi för länge så somnar både jag och Mait om, Magnus kliver upp vid åtta och jag och Mait ligger till tio tiden. Eftersom jag kände att jag ville hinna både tvätta, städa, storhandla och lite till idag så klev jag upp vid sju och smorde in Mait som sedan fick luftas med pappa i sängen. Medan de låg en stund till startade jag första maskinerna i tvättstugan och vattnade blommorna. När M och M väl kom ur sängen för M och Vildes morgonpromenad, dammsög och torkade jag golven samt damtorkade. Har sen dess stoppat in mer tvätt och städat badrummet. Snacka om att kickstarta dagen =) Som jag förtspådde där vid sju så somnade Maitan om vid åtta, halv nio tiden och sover än. Tur jag klev upp!

God morgon!


-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0