Ljuset har återvänt



Ljuset har verkligen återvänt hit till Norrland. Sitter och kollar ut genom vårt vardagsrums fönster och det är fortfarande inte mörkt ute. Visst solen har gått ner men det är fortfarande ljust ute. För en månad sedan blev det mörkt inan halv fyra och nu är det inte mörkt före sex, tänk vad fort det går! Helt enkelt helt underbart!
Inte nog med att det har varit takdropp och vårvindar här över helgen, solen har återvänt och det med besked. Våren är på väg vilket gör mig glad, tänk vad trist det är när mörkret tar över vårt land. jag är en sån person som behöver ljuset och solen, våren är för mig helt underbar och en tid att ladda batterierna och bara njuta av vår härliga natur.

En annan sak jag njuter av är vår helt ljuvliga dotter, vem kan göra annat när hon bränner av de här smajlen när hon ser pappa.


Snyggaste bruden i body från Me Too, älskar deras färgglada kläder=)

Nu ska jag och glad fisen gå och bada. Här ska vi kolla på The ugly truth och mysa. Trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Tova

Visst blir man lycklig av vädret :) åkte ju upp till Norrland och familjen förra veckan, och möttes av strålande sol... tänkte att lillgrabben skulle få slippa andas stadsluft ett tag, haha!

Längtar så till våren och soliga barnvagnspromenader!

2010-03-09 @ 20:48:54
URL: http://www.metrobloggen.se/trasslet
Postat av: Denise - Ännu en mammablogg

sv: Visst är han, din dotter med, finaste leendet :D

2010-03-09 @ 22:06:35
URL: http://knoddenojag.blogg.se/
Postat av: Ros-Marie

Den underbara bilden på Mait är nu mitt nya skrivbordsunderlägg!

Kram och tack för den.

2010-03-10 @ 06:44:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0