Loppis lördag =)


Jag och Mait har varit på loppis med Linda och Ida på förmiddagen. Pappa Magnus behöver plugga inför tentan på måndag så han fick stanna hemma, tror han drog en lättnadens suck när vi klev utanför dörren vid kvart över tio, Han gillar inte loppis fullt lika mycket som mig =) Vi hämtade upp tjejerna och begav oss iväg. Jag tog Mait i bärselen och stegade in. Fynd har gjorts i form av kläder, leksaker och böcker. Inte en pinal till mig själv, så klart, men Maitan är uppgraderad.


Fynd =)
Vi var bara där i 50 min sen lämnade vi tjejerna och for till Oskar för kaffe. Känner jag tjejerna rätt så är de sist ut ur dörren när de stänger om 10 minuter vid 15 =) Vi har istället hunnit med riktigt mycket och har precis kommit in efter en långpromenad i SOLEN som äntligen behagat återvända igen. Vi fick med oss Oskar på.  Det var lätt veckans trevligaste och skönaste promenad! Tack Oskar!
Maitan sover så nöjt i vagnen och Magnus har begett sig till UB för att plugga så jag tänker städa. yeay. Inte världens roligaste lördags syssla, men det är behövligt.

Kommentarer
Postat av: Magda.

Härligt!!

Vi tänkte först fara dit, men vart så sega i starten.. Så nu satsar vi på att kolla in loppisen i morgon i stället.

2010-03-20 @ 16:25:11
URL: http://www.fantastiskaliv.blogspot.com
Postat av: Ida

Nähä, det var vi inte alls det. Vi var hemma vid två. Då hade Linda handlat upp alla sina pengar och vi båda fyndat massor.

2010-03-20 @ 19:21:57
Postat av: Lotta

såg att du fyndat en massa fint. vart finns det en sån där bra loppis?

MVH Lotta

2010-03-22 @ 20:24:53
URL: http://sessancharlotte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0