Lovely!



Det är så underbart väder ute, vi har precis kommit in från en timmes promenad i solen ( och blåsten ). Bara känslan av att solen faktiskt värmer ansiktet är helt otrolig, jag hoppas på många fler soliga, och gärna vindstilla, dagar innan våren är här på riktigt. Det är nu vintern blir härlig!

En riktigt poser till hund har vi =)

 

Nä nu ska jag ta och jobba undan disken, vika tvätten och dammsuga medans lillan sover så vi kan leka ordentligt sen när hon vaknar, skulle tro att det är minst en timme bort så jag borde hinna. Idag för första gången ever så har jag ställt vagnen på vår uteplats, dock får den trängas med övertäckta utemöbler, snö, vår uttjänta julgran och lite mer snö =)

 

Myggnätet har jag dragit på för att kvarterets otrevliga katter inte ska

krypa in under suffleten där det är varmt och gott.

 

När jag har dammsugit,diskat och vikit tvätten ska jag unna mig den sista biten kladdkaka sen igår, mums!


Kommentarer
Postat av: lina

ja idag var det riktigt härligt ute, även om det blåste endel. men det var sol! jag och august promenerade också bort till bvc för veckans vägning och mätning. han sov gott i vagnen hela vägen dit och hem. men jag känner såhär i efterhand att jag nog måste lugna mig med sånna långpromenader ett litet tag till, mitt bäcken är inte vad det brukade vara. fogarna ger sig fortfarande lite tillkänna, är helt stel nu ikväll. men så är det ju bara två veckor sedan förlossning, vad kan jag vänta mig. ;)

2010-03-04 @ 21:05:52
URL: http://i-fokus.se/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0