Magläge






Kommentarer
Postat av: Ros-Marie

Vilken stark tjej ni har fått! Hon är tidig för sin ålder. Det är kul att se hur din blogg förändras.

Kram till er alla

2010-03-07 @ 19:05:37
Postat av: karolin

Sötnosen där :)



Det funkar jättebra med skolan än så länge. Nu har jag visserligen två omtentor att göra men den ena var ju två veckor efter förlossningen, och den andra var jag för lat för att plugga till. Eller lite väl optimistisk snarare haha. Men det är inte det att jag inte hinner eller inte orkar skolan, utan det mer sedvanlig lathet :P



Vad fin design du har fått! Det är kul att variera sig lite ibland :)



kram

2010-03-07 @ 19:18:35
URL: http://bekk.blogg.se/
Postat av: karolin

Ja visst är det så, när hon blir större blir det knappast MER pluggtid. Just nu sover ju Elin väldigt mycket och det är då man får passa på, men så håller hon ju inte på hur länge som hellst. Men så länge det funkar den här terminen så funkar allt för oss, kalle slutar skolan maj/juni och ska vara pappaledig i höst när jag börjar skolan igen :)



Vad exakt är det du skriver? jag vet att du har varit i skolan och så men har inte riktigt fått grepp om vad det är du gör egentligen :)

Vad pluggar M för nåt?



kram

2010-03-07 @ 20:51:34
URL: http://bekk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0