One time only



Om jag får vara så fräck att sia om hur dagens syssla kommer att utfalla så är det att det är en engångs företeelse. Vad täner ni nog. Det ska jag tala om. Magnus bakar! Inte typ muffins eller nått sånt "simpelt" utan matbröd. Ska tilläggas att min kära karl inte tycker om att bli kladdig, ni kan kanske se bilden framför er... Är bara glad att han tog på sig bakandet så får jag storstäda och tvätta. Älsklingen rör även ihop lite hummus för det vankas österländsk mat här idag, vindolmar, hummus, sallad och pitabröd. Mums!

Lillskruttan ligger så nöjd i babygymmet och försöker fånga in mumin med familj, det dröjer nog inte många dagar innan hon har dem i säcken om jag säger så =)


Back to work!

Kommentarer
Postat av: unique

tänk om min man hade kunnat göra nåt sånt....

2010-03-10 @ 17:32:06
URL: http://saratilling.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0