Sängen hägrar


Då var denna tisdag till ända. Vi har kollat på The ugly truth här hemma och i princip skrattat oss igenom hela filmen. Med vi menar jag, förutom mig, Magnus och hans syster Malin. Magnus brukar klaga på att jag blir högljudd och gömmer mig bakom diverse saker alternativt lämnar rummet när det blir pinsamt. I am not alone, Malin är precis likadan. Magnus har alltså genomlidit det här kvartalets pinsammaste film med oss, stackarn. Filmen var dock bra om än lite för pinsam för att jag ska kunna påstå att jag sett hela, det blev några extra turer till toaletten och för att kolla till Mait när det blev som värst. Har dock sett så pass mycket av den att jag kan ge den en facebooktumme och rekommendera er som inte sett den att göra det. Passa på en dag då skratten inte är lätta att locka fram så får ni er ett riktigt lyckopiller =)

Förövrigt börjar jag lessna på blogg.se, kan de aldrig vara problemfria? Jag kan inte kommentera andra blogg.se bloggar, kan ni? Som sagt redigt less och funderar på en flytt. Några tips? Helst en egen sajt men hur funkar det rent praktiskt? Måste nog läsa på lite =)

Nu ska jag knoppa, blir för en gångs skull en tidig kväll, välbehövligt.

Kommentarer
Postat av: Denise - Ännu en mammablogg

sv: Ja men eller hur! Tänk dig själv ligga i sängen och vakna upp till två hjättar som står nedböjda över sängen ahha :D



Mmm leenden kan verkligen göra ens dag! Ja han är så fin så fin min lilla skrutt Wilgot :)

2010-03-09 @ 22:51:59
URL: http://knoddenojag.blogg.se/
Postat av: lina

jag kör ju egen domän och bloggverktyget wordpress. tycker det funkar kanon. :) gillar att slippa reklamen som man oftast annars inte kommer undan. kolla in wordpress.org så hittar du mitt blogverktyg.

2010-03-09 @ 23:02:18
URL: http://i-fokus.se/blogg
Postat av: Linn

vad ska du göra idag ? :)

2010-03-10 @ 08:10:13
URL: http://liinnohlsson.blogg.se/
Postat av: Magda.

Maila mig på [email protected], så får du inträde till bloggen.

Jag är redan less på förkylningen, men än lär jag nog inte bli kvitt den =/

2010-03-10 @ 08:18:03
URL: http://www.fantastiskaliv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0