Seegt



Ujja vilken seg morgon. Hade ganska högt satta planer för dagen men just nu vill jag bara krypa ner under täcket igen. har i alla fall precis lagt lillan för hennes förmiddagslur så nu hinner jag i alla fall dammsuga och torkagolven. Tvätten har VI vikt ;-) och jag har hittat lite kläder i min garderob som nog ska få synas på tradera. Varför spara på sådant jag ändå inte använder? Plats för nya kläder istället =)

Nå dammsuga medan hon sover så slipper jag flytta runt lillan så mycket, jag fattar inte men babysittern är alltid i vägen, vem är det som ställer den där,skyller på Vilden för han är också alltid i vägen ;-)


Kommentarer
Postat av: Jennie

Så blev det för mig också , jag ska om jag inte får ha Andreas dator en stund ikväll och kika på det eller om jag hinner nu . Antar du har samma lösen .

Det kan ha med de olika kodmall-sidorna att göra . Jag fick värsta problemet med det , fast det berodde nog på att jag gjorde designen innan jag hade skrivit tillräckligt många inlägg . Knäppt , men sant !

kramar

2010-03-11 @ 11:21:14
URL: http://mammatillvidar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0