Sköna söndag



Dagen har hittills enbart bjudit på en kort promenad med Vilden och vasaloppet på tv, väldigt skönt! Jag har ändå varit effektiv och donat på med bloggen. Har tagit bort ganska många kategorier, men för att kunna ta bort dem utan att förlora inläggen så har jag varit tvungen att gå in i varje enskilt inlägg och sen byta kategori och spara. Detta har jag gjort med ca 400 inlägg, det tar sin lilla tid, men nu är jag klar. Det får bli 5 kategorier där Livet och vardagen är den mest använda. Detta är ju trots allt någon form av dagboksblogg även om jag kanske är lite mer personlig och ibland en riktigt  Argbigga =)

Av denna anledning så ser det även ut som jag postade förra inlägget för en stund sedan, men icket, det är postat i början av maj.

Nä nu ska jag av Mait pyjamasen, väcka Magnus och sen försöka få med hela familjen på långpromenad för nu börjar dessutom solen titta fram här utanför =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0