Sliten



Hur kan jag vara så sliten efteren hel natts sömn? Det är knappast så att jag gick och la mig full så bakis är jag inte, fast det känns så. Det blev en Trött torsdag den tidiga kvällen till trots =( Jag tror om jag ska leka lite diagnostisör att det har att göra med två saker den här morgonen. Avsaknaden av sol, för en gångs skull vaknade jag inte av solen. Den andra faktorn är den lilla människan i vår familj, hon vaknade och ville ha mat vid 05, sen sov hon 45 minuter till. Jag flyttade över pratkvarnen till vår säng och tio minuter senare klev Magnus och hon upp. Jag låg och försökte sova till kvart i sju men det gick inte =( Tror hennes nuskaviklivaupp tid och min gåochläggamig tid missmatchade inatt så att hon väckte mig under fel sömnperiod. Inte bra, men bra att veta. Antingen somna vid 22 eller efter 23. Man lär så länge man lever =)

Nä en lång dusch råder nog bäst bot på den här tröttheten. Maitan ska göras klar för dagen och sen avfärd med apostlahästarna ner på stan och brunch hos Sara med mammagänget och tillhörande bebisar. En bra dag!


God morgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0