TVmys



Det börjar en ny serie på SVT1 idag, 21.15 Livet på Laerkevej. SVT skriver på sin hemsida att det är en Dansk skruvad dramakomedi, låter lovande! Under hela OS har SVT gjort reklam för den här serien före och efter sändningarna, så jag har sett reklamen väldigt många gånger kan jag erkänna, vilket gjort mig hel taggad på att se den. Nu är det snart dags! Det är dock lite farligt att ha så här höga förväntningar innan, jag kan ju knappast bli annat än besviken, hoppas dock på att det är lite besviken den här gången.

Helgen har mer eller mindre försvunnit i en dimma av bloggdesign och amning, det blir näst intill första gången som jag och Magnus faktisk sätter oss ner och får mysa utan en massa måsten. Måsten som jag i och för sig hade kunnat skjuta på framtiden. Att renovera bloggen är inte livsviktigt, men det blev som en finne i röven när det inte ville funka, ursäkta jämförelsen =)

Maitan sover sen två timmar tillbaka, hon käkade och sen fick hon pyjamas och stoppades i säng. För ovanlighetens skull vaknade hon för 40 minuter sedan, men hon är så söt för hon skriker inte efter oss utan ligger förnöjt och kollar på mobilen och pratar för sig själv. Skruttan! Hon är så duktig på att sova i sin egen säng och de flesta kvällar är hon i säng mellan 18.30 och 19.30. Hon har dock börjat väcka oss med sitt ljudliga pladder vid halv sju redan, men vad gör det när hon är så lätt nattad. Hellre tidiga mornar än krångliga kvällar/nätter. Som det är nu så har jag och Magnus en oförskämt  lättsam dotter. Hon tar nog igen det vad det lider så vi passar på att njuta =)

Nu blir det chokladmuffins, saft och popcorn. Perfekt TVmys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0