Buzz, buzza, buzzador



Ett av paketen jag hämtade på vår promenad var från Buzzador. Jag har blivit "utvald", hell no!, att testa Neutrogena visibly clear och låta mina vänner och kollegor testa. Har inte provat än i och med att jag fick produkterna idag, men jag ligger här i solen under ett parasoll och läser på om produkterna. Måste ju kunna buzza om dem =) Ska bli kul att se hur de funkar på min blandhy för i vanliga fall använder jag the body shops sminkborttagning och L´oreals ansiktsrengöring/ ansiktsvatten och är kanon nöjd. Blir bra att testa något nytt nu när huden är trött och glåmig efter en lång vinter. Mer kommer att komma i ämnet är jag rädd ;-)


Dessa två produkter är det jag testar.

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag kan göra ett försök... Måtta huvudet och har du nån bild så får du gärna skicka över den...



Kram!

2010-05-18 @ 14:19:29
URL: http://maoke.blogg.se/
Postat av: Sara med Tyra & Noah

Jag buzzar om Sensodyn tandkräm just nu, så vi kan ju byta, haha

2010-05-18 @ 22:08:08
URL: http://busungarna.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0