Känner mig gammal, eller?


Sova var det ja, det sket  sig kapitalt. Satte mig med M framför Roast på Berns. Det är Ernest Billgren som får känna på de "vassa" tungorna denna afton, När Den kvinliga komikern Ann Westin knäpper Peter Wahlbeck på näsan med Peter Wahlbeck du är som en SAAB. Ett starkt varumärke, en klassiker MEN du har bara gått med vinst en gång de senaste förtio åren fastnade jag framför fejjan, måste dela med mig av dagen sanning. Hur som, det ena ledde till det andra och jag slö surfade fejjan i jakt på egna kändisar, helt plötsligt trillar jag in på min forna grannes blogg, eller grannens dotters blogg. 17 år och vuxen, eller nästan. Vad hände? Det var JAG som var sjutton, och hon som var barn. Nu är jag snart 28 och har barn. När hände det? Åren har passerat och nu sitter jag här. Ska inte klaga har världens bästa sambo och en snäppet bättre onge. Men frågan kvarstår Vad och Hur hände? Är jag verkligen så gammal?

.

Kommentarer
Postat av: krillan

Jag har en kompis som är ett år äldre än mig. Om jag får ålderskris så brukar jag tänka; Hur gammal jag än blir så är ... alltid ett år äldre än mig :D Det funkar skitbra. Så då tänkte jag att du kan ju tänka på mig. Hur gammal du än blir så är jag 4 år äldre :D

2010-05-25 @ 00:08:43
URL: http://krillanitis.blogg.se/
Postat av: AnnaH

Tänk, den frågan ställer jag mig också titt som tätt. Jag kan svära till över ungjä*veln som kommer tjuvkörande för att sekunden senare inse att denne nog passerat 18. Ännu mer mörkrädd blir jag när jag inser att jag och maken är inne på vårt 10:e år tillsammans. Helt galet! 10 år till så har jag en pre-teen.

2010-05-25 @ 07:43:24
URL: http://annaharr.se
Postat av: dannie

Jag vet! Jag fick förnya körkortet precis, jag tog ju det nyss. Sen fyller min äldsta systerdotter 15 i år, jag har ju inte åldrats en dag sen hon föddes... Mycket märkligt det där.

2010-05-25 @ 07:55:08
URL: http://dannie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0