Lathet lönar sig INTE


Jag blev lite lat när jag skulle köpa färg till byrån och köpte spray varianten. Inte bra, eller det hade nog kunna bli superbra, men nu blev  det bara bra. För det första så blåste det ganska mycket när jag sprayade och att stå inne var inget alternativ så det spreds ojämt. För det andra så är det ju av yttersta vikt att hålla flaskan på rätt avstånd för bästa resultat, det gjorde nog inte jag. Men jag är nöjd för stunden och ska när sommaren är här måla på ett lager med en hederlig pensel. Just nu är den lite flammig den kära nya byrån =)



Maits gröna nattlampa lyser för hon ligger där till vänster och sover så sött sedan några minuter tillbaka. Fotot på familjen när den bestod av Magnus, jag och Ärtan har en given central plats i vårt sovrum och bredvid står Maits vårdträd. Och ja, jag vet att den ser shabby chic ( rätt stavat?) ut, men det är inte min intention. Trevlig fredag kväll till er alla, nu ska jag njuta av lugnet.

Kommentarer
Postat av: Jessica

Vi bor i Östersund, du läste min gravidblogg på brunkullan.babyblogg.se förrut, men då jag fick barn fortsatte jag med min vanliga blogg. Jag hade bf-datum den 20:e men gick över i två veckor.

Så vi har 18 mil till Ikea, som en pisskvart för oss i norrland som är van avstånd =)

Kram

2010-05-07 @ 20:43:40
URL: http://msjeka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0