Minnen beställda


Medan Mait har sovit en ovanligt lång förmiddags lur så har jag suttit och valt ut bilder som ska framkallas. Fick begränsa mig väldigt mycket för material finns det. Sedan Mait föddes för precis 20 veckor sedan har det knäppts över 10000 kort och mer än två tredjedelar är sparade, det tar emot att radera kort även om de är urkassa. Men i alla fall så kommer det trilla in cirka 200 kort den här veckan. Inte billigt, men så har jag också valt att göra ganska mycket förstoringar att sätta på väggen =)

Kommentarer
Postat av: AnnaH

Oj, det var inte lite bilder det. Jag har knäppt ungefär hälften och tycker det är mycket. Många bilder blir det men det är otroligt roligt att ha kvar senare. Redan nu blir man ju lite sentimental när man tittar på bilder från början av året.

2010-05-17 @ 11:27:52
URL: http://annaharr.se
Postat av: Kim

Dom har ju en tendens att äta sånt som dom sedan mår dåligt av. Jo det är kanon, hos er då? Kram

2010-05-17 @ 13:59:35
URL: http://kimlundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0