Natter



Har precis 11 minuter kvar av det här passet. Hoppas på att lillgumman inte ätit kvällsmat än när jag kommer hem, fast det är nog minimal chans på det då hon brukar vakna som en klocka vid 22. Men det är sååå lång tid tills imorgon bitti om jag inte får mysa lite när jag kommer hem. Suck =) Trevlig söndag! jag ska ta det väldigt lugnt imorgon och sörja vår förlorade internetuppkoppling. Inte bra, inte alls bra! Hur roade man sig egentligen innan internet blev var mans nöjes maskin? Ungefär som att försöka komma ihåg hur man stämde träff på stan innan alla hade mobiltelefon...


Kommentarer
Postat av: Malla

OJ, utan internet :S vad jobbigt! hoppas det löser sig!

2010-05-02 @ 07:25:45
URL: http://www.monstermalla.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0