Neutrogena visibly clear


Nu har jag använt deras produkter i över en vecka och mitt ansikte mår riktigt bra. Inge krångel och huden återfuktas kanon bra av ansikts tvätten. I vanliga fall när jag använder produkter för rengöring i ansiktet måste jag återfukta med ansiktskräm efteråt, det behöver jag inte nu. Min blandhud funkar också, de torra fläckarna är borta och de fetare områdena är inte lika feta. Jag gillar faktiskt det här =)

Kan även tipsa er som inte är Buzzadorer redan att gå med HÄR för de behöver fler som buzzar åt dem. Inte helt fel att få prova nya produkter gratis samt kunna dela med sig till vänner och bekanta. Prova du med =)

.

Kommentarer
Postat av: carolina

åh vad bra! jag är lite mot sådanadär produkter egentligen, hävdar alltid att vatten är det bästa att tvätta av huden med :)

2010-05-25 @ 15:02:12
URL: http://acarolinas.blogg.se/
Postat av: sanna i huset mittemot

Men vad kul att du har en blogg! :D Och vad längesen! Ja, det var riktigt mycket snö på kajutvägen i år... Jag ska absolut hälsa!

2010-05-25 @ 16:19:41
URL: http://sannaklefbom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0