Otrevligheter glömms fort


Tänk att en företeelse som infunnit sig som en klocka i sisådär 13-14 år kan förträngas på lite mer än ett år? Tror ni vet vad jag pratar om och jag är INTE nöjd. Jag hatar att känna mig uppblåst, stingslig och framförallt ha ont. Ont både i mage, rygg, kramper i benen och det här jäkla illamåendet som sköljer över mig i vågor. Tumme NER! Hade hoppats slippa det här några månader ( helst år) till men är inte särskillt förvånad då jag hade migrän för ganska precis två veckor sedan, klassiska ÄL symptom för mig. Så är jag extra mycket argbigga de närmsta dagarna så vet ni varför =)

Kommentarer
Postat av: karolin

åhh jag håller med..8 veckor tog det för mig, tummen extremt mycket ner!



kram

2010-05-07 @ 06:26:50
URL: http://bekk.blogg.
Postat av: Glada yoyo

Shit, min kom idag med. Jag var HELT oförberedd, det där hade man liksom glömt av. Nu funkar det att göra syskon :-) men det får vänta för vår del....

2010-05-07 @ 13:39:04
URL: http://gladayoyo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0