P som i lördag


Hela den här veckan har mer eller mindre varit en transportsträcka till idag, lördag, dagen för P-kul! Vi ska ha personalfest/ hejdå fest ikväll, jäkligt skoj ska det blir. Jag hoppas bara att Magnus tar morgonen i morgon för om jag måste kliva upp lika tidigt imorgon kommer jag inte hinna hem innan det är dags att kliva upp =)
Jag har dock ett problem, what to wear? Jag har ju för fasen inte varit på festligheter på evigheter, visst vi har väl varit på fest men inte fest fest, inget behov av partystass då inte. Fast å andra sidan kanske det inte är ett behov i kväll heller..

Trevlig lördag!

Kommentarer
Postat av: krillan

du har ju massor av jättefina kläder :)

2010-05-22 @ 08:43:41
URL: http://krillanitis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0