Planlöst




God morgon!
En dag utan planer förutom planen att inte ha några planer. Får se hur långe det håller sig. Känner jag mig själv så kommer jag inom en snar framtid  (ge mig en kvart) ha bokat en tvättid på vägen ut på promenad. Vi behöver faktiskt tvätta och jag tror det är någon slags husmorsskam som kan komma attackerande om jag inte gör tvätten nu när jag ska vara hemma en hel dag. Det enda negativa med att vara föräldraledig. Ångesten när jag inte tagit hand om vårt hushåll, men va fan, vi är ju två vuxna och det är inte bara att försöka underhålla den här ongen. Så planen att inte ha någon plan kommer nog vara frångådd någon gång kring 09.02 piip.



Kommentarer
Postat av: Sofia

Vi har också en sådan dag idag, hur skönt som helst. Jag tvättade här om dagen så det är gjort, men tyvärr är det massa andra saker som hänger över. Jag har en hel lista på saker som borde göras.. Men ända fram till nu, efter kl 13, har vi bara slappat! :)

2010-05-25 @ 13:16:58
URL: http://sofiaahlehjelm.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0