Saknad


Jag är på jobbet hela dagen och halva natten ( 10 - 23.30 ) och roddar med galakväll och "idol" för våra kids. Jättekul och bra pengar MEN det är inte helt lätt att vara utan lillälsklingen så här länge. Nu börjar saknaden göra sig ordentligt påminnd för mer än 6 timmar är det väldigt få gånger jag varit utan henne.

Nu ska jag nog försöka mig på konststycket att sminka kids, har nog aldrig sminkat någon annan men idag behöver Cam hjälp för att hinna i ordning i tid så det är bara att ge det ett försök.

Trevlig lördag!

Kommentarer
Postat av: Moa

Sv: Jag ska klippa mig snart är det tänkt men fjantig med mitt hår som jag är så får det inte bli för mkt.. =) konstigt egentligen, jag som tom har haft snaggat hår.. haha..



Hoppas ivf att det ger sig snart, som tur är så skaffade jag lugg för ett tag sen så mina fina vikar syns inte. =)



Nej, Douglas har inget smeknamn mer än att jag kan kalla honom snogglisen när vi myser.. =) Annars är jag lite allergisk mot smeknamn så när folk kallar honom för Dogge så går jag nästan sönder.. =)



Jobbig att vara borta så länge.. Mitt längsta var när vi var på utställning fast jag tyckte att det var skönt att vara "ledig". =)



Kram

2010-05-08 @ 19:46:06
URL: http://www.metrobloggen.se/moasliv

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0