Slutspurten


Idag är det de sista centimetrarna in till mål som gäller för Magnus. Han sitter med en B-uppsats i kriminologi. C-uppsatsen i sociologi hamnade lite för långt efter så det blir till att gå upp med den i augusti för honom i stället. Jag är verkligen inte avvundsjuk på älsklingen som har suttit upp mer eller mindre halva natten för att få ihop en uppsats att känna sig nöjd med. BRA JOBBAT ÄLSKLING! Det börjar bli dags för mig att ta tag i mina restuppgifter från höstens kurs också, men nästa vecka när Magnus "bara " ska sitta med opponeringen så tänker jag smita iväg och sätta mig med de uppgifterna, vill jobba iväg dem innan sommaren. Kvar sen är min c-uppsats som jag inte har den blekaste aning ska innehålla, en kurs i biologi som jag inte påbörjat än samt en tentarest i fysiologi. När detta är klart är jag också redo att lämna Umeå Universitet bakom mig. Tänk så skönt! Men jag vet med mig att jag måste börja sätta lite press på mig själv så jag får dessa saker gjorda, är alldeles för bekväm just nu och kan jag sitta här hemma och ta det lugnt med Mait ät ju det ett enklare alternativ ;-)


Kommentarer
Postat av: anna

tack kul att att du kikade in ..

2010-05-28 @ 10:32:52
URL: http://annaunga.blogg.se/
Postat av: Sara - mamma till Wilda

Hon fick ett par röda i doppresent, men de är i stl 21. Vet inte om de finns i mindre..

2010-05-28 @ 13:12:04
URL: http://saratilling.devote.se
Postat av: Stina

Bra jobbat av honom! Blä för uppsatser! Bara vetskapen att jag ska in med en c-uppsats när jag är relativt nybliven tvåbarnsförälder skrämmer skiten ur mig!!!



Jag är likadan, det där med att sitta hemma och plugga är värdelöst för mig.. Jag måste sätta tider och grejja för att fixa plugg...



Vet du att idag trodde jag att jag såg dig, men kom ju på att du inte alls är nere i Lund:-)



Tjejen var iaf en kopia av alla de bilder jag sett av dig här på bloggen! Riktigt kul att se!!!



KRAM Stina

2010-05-28 @ 20:06:23
URL: http://fladdor.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0