Sol SOL sol


Tror ni fattar va? Jepp, det är sol ute =) Skippade morgonpromenaden för att kunna äta frukost med Magnus innan han går till universitetet så nu ska jag göra i ordning mig och Mait sen blir det nog några timmar ute i solen. Det är helt underbart skönt ute, fast med min otur hinner det väl bli grått och börja regna innan vi är ute och igång. Annars bjuder inte dagen på så mycket, ska tvätta lite och  sen flytta över Mait kläder från den pytte lilla byrån i badrummet till den stora jag gjorde i ordning härom dagen. När jag ändå är i gång så gissar jag att jag kommer rensa ut lite plagg som är försmå, tycker inte jag gör något annat än får rensa bort plagg lite pö om pö. Snart är alla 62:or borta och alla 68:or inne, men det är sån otrolig skillnad i storlek mellan olika märken så det är ju inte klokt! Har en del 74:or som Mait använder och nej, det är inte sånt som är använt förrut utan det är Fixoni bodys, de är korta och breda medan deras byxor är stora överallt. Väldigt märkligt! Tacka vet jag lindex och kapahls basplagg =)

Nu får det vara nog med svammel från mig, tvätthögen skriker av uppmärksamhet så nu måste jag dra!

Kommentarer
Postat av: Malla

Jag borde nog också ta mig ned till tvättstugan idag...lite senare :P

Ha en bra dag :)

2010-05-10 @ 10:03:02
URL: http://www.monstermalla.se
Postat av: Josefin

Ja, korta breda bodys förstår jag mig inte på. Ingen unge ser väl ut så i kroppen? Jag har en teori om att det är nån modegrej som hängt kvar för dom begagnade klädpaketet jag köpt som har några år på nacken innehåller bodys som är korta och breda nästan allihop.

2010-05-16 @ 08:24:35
URL: http://josefinsblogg.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0