Tävlar



Jag tävlar med nelly.blogg.se om ett present kort på 5000 pix, inte illa va? Allt du behöver göra är att matcha bästa mamma/barn kitet och var med och tävla på din blogg.


Trots det underbara väder vi har här i Umeå sen en tid tillbaka vågar jag ändå inte tro på att sommaren kommer vara varm och solig. Sveriges sommarväder bjuder ofta och gärna både på regn och kyliga vindar. Därför tycker jag det är viktigt att ha sommarkläder som inte bara passar när solen skiner utan även de dagar med sämre väder som kan komma. Jag tänker som så att baggy jeans kan användas som just jeans men även som hiwater eller långashorts. En sval skjorta är perfekt både mot solens starka strålar och som skydd mot vinden. Självklart ska en sommaroutfit vara bekväm och vad passar bättre än ett par Converse, bekvämlighet delux. Min onge klarar sig inte utan sina BiBar, dreglet är ständigt där och en snygg BIB är nog den finaste accessoaren precis som sjalen är mammas bästa vän.

Kommentarer
Postat av: Nelly.com

Tack så mycket för ditt fina bidrag!

Vi har svårigheter att hitta din email för att ge dig koden till 100 kr-presentkortet. Kan du maila oss ditt namn tillsammans med din emailadress till: [email protected].



Tack för hjälpen!



Bästa hälsning,



Nelly.com

2010-05-19 @ 16:24:00
Postat av: En chicmamma med sin Ajdin

Hej,hej.

Ser att du älskar att tävla så jag tänkte tipsa om tävlingar i min blogg. Jag har ett par st igång och du kan vinna ett personligt smycke med fingeravtryck + text till dig, en personlig canvastavla till hemmet, lyxgoodiebag till dig själv, presentkort till MyHeart till din kära och kalastillbehör till barnet, dig eller någon annan kär!



Kika in vettja!!

Ha en trevlig söndag :)

2010-05-23 @ 18:12:27
URL: http://chicmommy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0