Våriga fredag


Först måste jag börja med att berätta att vi fick sova till klockan 08:21 idag, är nog första gången som det sker utan en massa nappistoppningar och att hon ligger i vår säng på morgonkanten. Underbart värre. Sen blir det inte direkt sämmre av att solen gassar och det är 10 grader i skuggan. Idag blir en UTE dag. Har ont i mina benhinnor så det blir inte så mycket promenerande mer än Vildes dagliga motion, som ju iofs är en del, utan jag ska ta tag i byrån jag inhandlade från Krillan. Den ska göras rent och sandpappras och sen blir det några lager vitfärg. Bra att jag skrev det för nu kom jag på att jag måste inhandla just färg, men det får bli i eftermiddag. Ha en UNDERBAR fredag och njut av att det snart är helg =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0