Yrsliga yran


Det är brännbolls yran här i Umeå i helgen. Jag och Mait tog med oss Vilde och gick till ängarna och kikade in årets spelare. Inte alls så mycket folk som det brukar vara, men så har det regnat mest hela natten och förmiddagen också så kanske inte så konstigt. Får se om vi drar oss ditåt lite senare igen när jag hunnit plocka ihop lite mer till loppisen och donat på här hemma. Har fortfarande inte diskat sen mammamaffians picknik här hos oss i onsdags, jag skäms, men orken har inte riktigt funnits i mig. Ska ta tag i det nu när Mait ligger nöjd och attackerar Mumin, eller är det kanske ett hångel hon försöker sig på? Inte lätt att veta =)

Brännbollsyran är nog det mest studentikosa som finns här i Umeå, yran med tillhörande kvartersfesten på Fysikgränd går faktiskt inte av för hackor. Men nu är vi småbarnsföräldrar och ansvarsfulla så ikväll ska jag och Mait ta det lugnt hemma medan Magnus jobbar lite taxi. Stackarn, det är verkligen värsta kvällen på hela året att jobba.. Puss på dig älskling!

Kommentarer
Postat av: Anna J

Jeppe hälsar och grattar Magnus till gratis gräsmatta i bilen.. Gamla Taxiyranminnen kom fram och han ser olycklig ut...

2010-05-28 @ 18:43:17
URL: http://sensommar.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0