Change svarar

Fick det här som en kommentar här i bloggen på mitt tidigare inlägg som kan läsas här.


Svar till Öppet brev:
Vi rekommenderar endast till att ej köpa amningsBH innan BF. Jag beklagar verkligen om du uppfattat personalen - att du inte får handla. Självklart är du välkommen in i butiken och få handla din amnings BH till 50% som är den rabattsats som vi erbjuder de kunder som är medlemmar eller blir medlem i Club Change. Du är också självklart välkommen att kontakta ledningen. Se telefon nummer på hemsidan.www.change.com
Med vänlig hälsning Susann Haglund VD


Mitt svar ( som jag även mailar Susann Haglund)

Hej Susann,
Jag har mailat samma brev till er info adress, men det kanske inte har vidarebefodrats från dem på info?
Hur som helst så uppfattade vi båda att vi inte FICK köpa BH:ar innan BF, vilket vi reagerade starkt på.
Jag ska med detta klargörande från dig gå in till affären och titta närmre på de alternativ NI erbjuder.
Och i Umeå är det faktiskt 70% rabatt på just ammningsBH:ar under december, inte mig emot =)
Tack för ditt svar!

Mvh Liw ****



Kommentarer
Postat av: Sara, Tyran & MiniMyran

Jag har inte heller fått något svar på mitt mail, men ett svar här är ju bättre än inget. Även om jag måste säga att jag blir väldigt besviken om dom inte tar sig tid att svara på mailen!



Att vi skulle ha missuppfattat henne i butiken är ju rent löjligt faktiskt. Hennes exakta ord var ju: "Vi säljer inte amningsBH:ar förrän tidigast 2 veckor efter förlossningen.". Inte så mycket att missförstå...



Men men, nu är det ju bara att vi knatar dit nån dag i veckan och handlar på oss, hehe

2009-12-12 @ 15:16:33
URL: http://viktigamammansvardag.wordpress.com
Postat av: peter

alltså har ni tänkt på att ni kanske missförstått dom?!



Lycka till iallafall!

2009-12-13 @ 12:21:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0