Nya (sim)tag


Vi körde igång med att gymma här hemma för en månad sedan, sen blev jag förkyld och sen Magnus osv. Vi har bytt av varandra men är sen förra veckan pigga och allerta igen så nu ska vi våga komma igång, igen. Hittills har vi tränat på mitt jobb där det finns ett gym som täcker de mest basala behoven men i eftermiddag ska vi promenera ner till badhuset och teckna gymkort där. Ska kolla med min chef för jag tror jag har lite rabatt där i och med att jag jobbar för kommunen. Skulle inte sitta helt fel =)
Det som är så sweet med att träna på badhuset är att i avgiften ingår inte bara gymmet och gruppträningen utan även så ger det fri tillgång till badet. Perfekt för mig som vill kunna gå och simma några gånger i veckan =)

Dessutom så var det 12 veckor sen förlossningen igår så nu får jag träna magen och bäckenet igen, lovely! Nu ska det slappa bli tight, frågan är bara om jag hinner tills bikinisäsongen är här.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Se där, fixa gymkort, det är ju jättebra!

Börjar man träna så kommer ju kosten av sig självt sen. Jag ägnar mig mest åt promenader, men det duger det med =)

Jag är så gärna din inspirationskälla sen, det är ju perfekt om man kan peppa varandra!



Mmm, jag får nog ringa bvc och fråga imorgon.. Nu har han 38,2 i feber igen.. Annars har han varit feberfri idag.. Bajsat en hel del nu på eftermiddagen också. Men han äter som han ska så det är ju bra i alla fall..

Kram!

2010-03-23 @ 18:28:13
URL: http://tassandra80.bloggplatsen.se
Postat av: Helena

Shit.. känns som att bikinisäsongen är liiite för nära nu suck HUR gå från säl till snygging på bara ett par månader? skrattar Får bli snabba prommisar och bara liiiite glass haha... INGEN bebbe än heller! Kram

2010-03-23 @ 21:15:53
URL: http://blogg.vk.se/e-lack

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0