På okynnes


Helt på okynnes har jag smällt i mig TVÅ middagar idag. Förs kebabgryta med ris tillsammans med älsklingen och sen tacos på jobbet. Tanken var att kidsen skulle äta tacosen men de ville inte ha, otur sa jag och Camilla och tog en portion extra =)
Har haft lite problem att få brösten att producera tillräckligt med mjölk ett av amningarna på dygnet. Den tidpunkt det brukar vara svårast att få Maitan mätt är det hon äter på förmiddagen, mellan 9.30 och 11.30. Ska försöka äta typ fruktsallad och en smörgås innan sänggående och sen vara nogrannare med frukosten så jag faktiskt har bra med mjölk då. Är jättedålig på att få i mig frukost. Oftast gör jag så mycket på morgonen att när jag väl blir hungrig och har tid att sitta ner och käka kan jag lika gärna vänta en timme till och sen äta lunch. Dåligt så det förslår!

Nu måste jag återgå till kidsen, får se om det är någon som "vågar" möta mig i biljard efter gårdagens utklassning =)

Trevlig kväll!


Kommentarer
Postat av: Nina

theo börjar på dagis om en vecka. så vi fick panik här hemma. han har ju växt ut allt å han är behov av nya å tåliga ytterkläder som han kan leka järnet i..

så nu är det mesta inhandlat. ska bara köpa ett par vantar å skalbyxorna som vi inte lyckats hitta i rätt storlek. men det kommer..



hoppas du haft en fin helg nu! kramis

2010-03-20 @ 20:49:25
URL: http://modesida.blogg.se/
Postat av: Anonym

Shit va gott!! haha.. middag kan man ju aldrig få för mycket av. Ikväll har Martin & Malin varit här och det var godis o popcorn och allt annat som hör en onyttig lördag till. Fy fanken va mätt jag är alltså.. Måste få ut bebben så jag kan äta ÄNNU mer :-D haha.. Kram

2010-03-21 @ 00:18:04
Postat av: unique

Sen Wilda slutade att äta mellan 3 och 9 på kvällen har min mjölk oxå blivit mindre. Man blir ju helt nojjig. Vill inte att den försvinner. Har du läst Stinas blogg? fladdor.blogspot.com Hennes mjölk sinade helt plötsligt bara sådär. Ush!



Började därför med ett extra mål vid 6 och tror nog allt att produktionen ökat igen :)



Du får ju inte glömma att äta. Skäms på dig ;-) Hoppas det kommer igång igen

2010-03-21 @ 13:23:57
URL: http://saratilling.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0